Oppiainerajat ylittävä aineenopettajakoulutus
Tekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2021
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISBN
978-951-39-8902-6Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [556]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ilmiölähtöinen oppiminen
Tarnanen, Mirja; Kostiainen, Emma (Jyväskylän yliopisto, 2020)Ilmiölähtöinen oppiminen on yksi pedagogisista lähestymistavoista oppimiseen. Se tarjoaa mahdollisuuden yhdistää oppijalähtöisyyden, tutkivan, yhteistoiminallisen ja oppiainerajat ylittävän oppimisen. Ilmiölähtöisessä ... -
Kielitietoinen aineenopetus opettajankoulutuksessa
Aalto, Eija; Tarnanen, Mirja (Suomen Soveltavan Kielitieteen Yhdistys AFinLA ry, 2015)This article discusses language sensitive teacher education across curriculum. First, we briefly discuss the importance of language sensitive teaching and take a look at studies on linguistically responsive teaching and ... -
Hur ämneslärarutbildningen motsvarar arbetslivets krav : fyra unga svensklärares erfarenheter och uppfattningar
Honkanen, Anne; Majuri, Anniina (2010) -
Opiskelijan hyvä terveydenlukutaito tukee valmiuksia toimia terveystiedon opettajana
Lyyra, Nelli (Liikuntatieteellinen seura, 2024) -
"Ope, miks me lauletaan, vaikka meillä on matikan tunti?" : musiikin ja matematiikan oppisisältöjen integrointi
Marjanen, Joonas (2013)Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden mukaan koulun tehtävä on tarjota mahdollisuus monipuoliseen kasvuun, oppimiseen, yleissivistyksen hankkimiseen ja terveen itsetunnon kehittymiseen. Koulumaailma rakentuu ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.