Lastentarhanopettajien kokemukset työssä menestymisestään. Lastentarhanopettajaksi rekrytoitumisen onnistuneisuuden tarkastelua Kajaanin lastentarhanopettajakoulutuksessa
Authors
Date
1988Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Lastentarhanopettajien kokema henkinen työhyvinvointi ja työssä jaksaminen
Gummerus, Pauliina; Kajakulma, Jenni (2015)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää lastentarhanopettajien kokemaa henkistä työhyvinvointia ja työssä jaksamista. Tarkoituksena oli tarkastella, mitkä tekijät kuormittavat lastentarhanopettajien henkistä työssä ... -
Työnilo : lastentarhanopettajien huippukokemukset työhyvinvointia rakentamassa
Karhu, Ritva (2010)Tutkimus tarkastelee lastentarhanopettajien työhön liittyviä huippukokemuksia. Teoreettisena lähtökohtana toimii Csikszentmihalyin flowkäsite. Ilmiötä lähestytään kolmen tutkimusongelman avulla, joilla selvitetään ... -
"Tärkeintä on lähteminen" : ulkomailla työskennelleiden lastentarhanopettajien kokemuksia
Koponen, Susanna (2000) -
"Suomessa ei työllä elä, saati sitten rikastu" : työssä käyvien ihmisten sukupuolittuneet köyhyyskokemukset
Nieminen, Ella (2020)Tarkastelen tutkimuksessani työssä käyvien naisten ja miesten sukupuolittuneita köyhyyskokemuksia. Köyhyys liitetään usein mielikuviin absoluuttisesta köyhyydestä. Tutkimukseni tarkoitus on tuoda esille, että köyhyyttä ... -
’’Ilman struktuuria ei ole mitään’’ : erityisluokanopettajien kokemuksia ryhmän ohjaamisesta ja työssä jaksamisesta
Kaitajärvi, Petra; Gunn, Henrica (2022)Tässä tutkimuksessa käsittelemme erityisluokanopettajien ryhmän ohjaamista sekä työssä jaksamista. Tarkoituksenamme oli selvittää, millaisia kokemuksia erityisluokanopettajilla on ryhmän ohjaamisesta erityisluokassa sekä ...