Drones, teaching and the value of the explorative player-coach
Uskali, T., & Gynnild, A. (2018). Drones, teaching and the value of the explorative player-coach. In A. Gynnild, & T. Uskali (Eds.), Responsible Drone Journalism (pp. 58-70). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315163659-5
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© Authors, 2018
Julkaisija
RoutledgeEmojulkaisun ISBN
978-1-138-05935-1Kuuluu julkaisuun
Responsible Drone JournalismAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27917164
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The first wave of drone journalism : From activism tool to global game changer
Gynnild, Astrid; Uskali, Turo (Routledge, 2018) -
Three scenarios of responsible drone journalism
Uskali, Turo; Gynnild, Astrid (Routledge, 2018) -
What is responsible drone journalism?
Gynnild, Astrid; Uskali, Turo (Routledge, 2018) -
Exploring the Normative Foundation of Journalism Education : Nordic Journalism Educators’ Conceptions of Future Journalism and Professional Qualifications
Jaakkola, Maarit; Uotila, Panu (MDPI AG, 2022)This article deals with Nordic journalism educators’ conceptions of journalism by placing the concept of normativity at the center. The values, norms and ideas concerning journalism and journalistic practice have previously ... -
Exploring the immersive journalism landscape
Sirkkunen, Esa; Vázquez-Herrero, Jorge; Uskali, Turo; Väätäjä, Heli (Routledge, 2020)Current drivers of 360-degree journalism have been mostly curious about the new medium, its possibilities, and are exploring business opportunities. The early adoption of such technology is often a matter of brand-building ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.