Avoimet oppimateriaalit – vihdoin yhdessä paikassa
Lehto, O. (2021). Avoimet oppimateriaalit – vihdoin yhdessä paikassa. Kieli, koulutus ja yhteiskunta.12(4). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-syyskuu-2021/avoimet-oppimateriaalit-vihdoin-yhdessa-paikassa
Julkaistu sarjassa
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaTekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© Kieliverkosto ja kirjoittaja, 2021
Avoimet oppimateriaalit ovat avoimella lisenssillä lisensoituja digitaalisia oppimateriaaleja, joita voi käyttää maksutta omassa opetuksessa ja oppimisessa. OKM ja OPH julkaisivat maaliskuussa 2020 Avointen oppimateriaalien kirjaston (aoe.fi), joka kerää avoimet oppimateriaalit yhteen näkymään.
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181
Alkuperäislähde
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-syyskuu-2021/avoimet-oppimateriaalit-vihdoin-yhdessa-paikassaMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Why open educational resources repositories fail : the contribution of quality approaches to the success of repositories
Clements, Kati (University of Jyväskylä, 2016)Over the last two decades, millions of Open Educational Resources (OER) have become freely available for teachers and learners online. These resources are usually accessible through Learning Object Repositories (LORs), ... -
Barriers to open e-learning in public administrations
Stoffregen, Julia Dorothée (University of Jyväskylä, 2017)The use of Open Educational Resources (OERs) is promising as a complementary resource to traditional e-learning courses. Digital learning resources can be accessed on demand and can be developed by a wide range of ... -
Design Principles of Collaborative Learning Space Connecting Teachers and Refugee Children : A Design Science Research Study
Nurhas, Irawan; Boutouil, Moussa; Geisler, Stefan; Pawlowski, Jan (IATED Academy, 2020)Learning the German language is one of the most critical challenges for refugee children in Germany. It is a prerequisite to allow communication and integration into the educational system. To solve the underlying problem, ... -
Explaining barriers to the usage of learning object repositories : comparison between Europe and Latin America
Liao, Laidis Loriel (2020)Learning Object Repositories have a great potential to enhance knowledge sharing in the teaching community. However, the usage of Learning Object Repositories has not met the expectations that the supporting institutions ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.