Onko koettu motorinen pätevyys todellisia liikuntataitoja tärkeämpää?
Laukkanen, A. (2021). Onko koettu motorinen pätevyys todellisia liikuntataitoja tärkeämpää?. Liikunta ja tiede, 58(3), 32.
Published in
Liikunta ja tiedeAuthors
Date
2021Copyright
© Liikuntatieteellinen Seura 2021
Publisher
Liikuntatieteellinen seuraISSN Search the Publication Forum
0358-7010Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/97907790
Metadata
Show full item recordCollections
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3076]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Arvioinnin ja opettajan opetustyylien yhteys oppilaiden koululiikuntakokemuksiin
Korpela, Sallamari; Kuusinen, Anniina (2012)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää onko opettajan käyttämällä arviointityylillä ja opetustyylillä yhteyttä oppilaiden koululiikuntakokemuksiin. Opettajan opetustyyleillä tarkoitamme Mosstonin spektrin (1994) eri ... -
Oppilaiden fyysisen aktiivisuuden ja inaktiivisuuden yhteys akateemiseen suoriutumiseen, koulumotivaatioon, pätevyyden tunteeseen sekä koettuun sosiaaliseen tukeen
Hänninen, Juha-Pekka (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia fyysisen aktiivisuuden yhteyttä 3.- ja 5.- luokkalaisten akateemiseen suoriutumiseen, koulumotivaatioon, koettuun pätevyyteen koulussa sekä koettuun sosiaaliseen tukeen. Lisäksi ... -
Move!-mittauskokemukset ja toimintakyvyn kehittäminen koulupäivän aikana
Huhtiniemi, Mikko (Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry, 2023)Tutkimuksen mukaan liikuntatuntien fyysisen toimintakyvyn Move!-mittaukset eivät aiheuta erityisiä kielteisiä tunnekokemuksia oppilaille. Kuntoa ja taitoja voi lisäksi kehittää kohtalaisen pienillä toimenpiteillä koulupäivän ... -
Move!-mittaukset eivät ole inhokki
Huhtiniemi, Mikko (Liikuntatieteellinen seura, 2023)Liikuntatuntien fyysisen toimintakyvyn Move!-mittaukset eivät aiheuta erityisiä kielteisiä tunnekokemuksia oppilaille. Kuntoa ja taitoja voi lisäksi kehittää verrattain pienillä toimenpiteillä koulupäivän aikana.