Subjektin katoamisen uhkakuvat
Tolonen, E., Haara, P., Hautakangas, M., Kylmälä, T., Nikunen, K., Sirkkunen, E., Soronen, A., & Talvitie-Lamberg, K. (2021). Subjektin katoamisen uhkakuvat. Media & viestintä, 44(2), 172-177. https://journal.fi/mediaviestinta/article/view/109868
Published in
Media & viestintäAuthors
Date
2021Copyright
© 2021 Kirjoittajat
Arvio teoksesta: Andrejevic, Mark. 2020. Automated Media. New York & London: Routledge, 172 s
Publisher
Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ryISSN Search the Publication Forum
1798-3827Keywords
Original source
https://journal.fi/mediaviestinta/article/view/109868Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/97960006
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Digitalisaation vaikutukset taloushallintopalveluita tuottaviin yrityksiin
Jylhä, Tommi (2019)Nopeasti etenevä yhteiskunnan digitalisoituminen vaikuttaa merkittävästi useisiin työtehtäviin ja toimialoihin. Digitalisaation, automatisaation, robotiikan ja tekoälyn arvioivaan vievän jopa puolet työpaikoista seuraavien ... -
Valvontakapitalismin ensimmäiset vuosikymmenet
Arjoranta, Jonne (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2021) -
Suomalaista sosiaalipolitiikkaa elokuvista etsimässä
Mäntysaari, Mikko (Sosiaalipoliittinen yhdistys, 2010) -
Koneluettava lapsi? : opetuksen datafikaatio ja automaatio Minä-Se -suhteiden tuotantokoneistona
Mertala, Pekka (Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2022)Tämän artikkelin tavoitteena on laajentaa digitalisaatiosta, datafikaatiosta, automaatiosta ja kasvatuksesta käytävää teoreettista keskustelua. Artikkelissa pohdin sitä, millaisia merkityksiä koulutuksen kiihtyvällä ... -
From IT to I-It : Digitalization, datafication, automation, and the teacher-student relationship
Mertala, Pekka (Journal of Childhood, Education and Society, 2024)This conceptual article theorises the tensioned interplay between digitalization, datafication and automation and subjectness in education by asking what intensifying datafication and automation means for teacher–student ...