Subjektin katoamisen uhkakuvat
Tolonen, E., Haara, P., Hautakangas, M., Kylmälä, T., Nikunen, K., Sirkkunen, E., Soronen, A., & Talvitie-Lamberg, K. (2021). Subjektin katoamisen uhkakuvat. Media & viestintä, 44(2), 172-177. https://journal.fi/mediaviestinta/article/view/109868
Julkaistu sarjassa
Media & viestintäTekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021 Kirjoittajat
Arvio teoksesta: Andrejevic, Mark. 2020. Automated Media. New York & London: Routledge, 172 s
Julkaisija
Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1798-3827Asiasanat
Alkuperäislähde
https://journal.fi/mediaviestinta/article/view/109868Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/97960006
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Digitalisaation vaikutukset taloushallintopalveluita tuottaviin yrityksiin
Jylhä, Tommi (2019)Nopeasti etenevä yhteiskunnan digitalisoituminen vaikuttaa merkittävästi useisiin työtehtäviin ja toimialoihin. Digitalisaation, automatisaation, robotiikan ja tekoälyn arvioivaan vievän jopa puolet työpaikoista seuraavien ... -
Valvontakapitalismin ensimmäiset vuosikymmenet
Arjoranta, Jonne (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2021) -
Suomalaista sosiaalipolitiikkaa elokuvista etsimässä
Mäntysaari, Mikko (Sosiaalipoliittinen yhdistys, 2010) -
Koneluettava lapsi? : opetuksen datafikaatio ja automaatio Minä-Se -suhteiden tuotantokoneistona
Mertala, Pekka (Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2022)Tämän artikkelin tavoitteena on laajentaa digitalisaatiosta, datafikaatiosta, automaatiosta ja kasvatuksesta käytävää teoreettista keskustelua. Artikkelissa pohdin sitä, millaisia merkityksiä koulutuksen kiihtyvällä ... -
From IT to I-It : Digitalization, datafication, automation, and the teacher-student relationship
Mertala, Pekka (Journal of Childhood, Education and Society, 2024)This conceptual article theorises the tensioned interplay between digitalization, datafication and automation and subjectness in education by asking what intensifying datafication and automation means for teacher–student ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.