Punchline Behind the Hotspot : Structures of Humor, Puzzle, and Sexuality in Adventure Games (with Leisure Suit Larry in Several Wrong Places)
Karhulahti, V.-M., & Bonello Rutter Giappone, K. (2021). Punchline Behind the Hotspot : Structures of Humor, Puzzle, and Sexuality in Adventure Games (with Leisure Suit Larry in Several Wrong Places). Journal of Popular Culture, 54(2), 341-364. https://doi.org/10.1111/jpcu.13011
Julkaistu sarjassa
Journal of Popular CulturePäivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021 The Authors. The Journal of Popular Culture published by Wiley Periodicals
LLC.
Julkaisija
Wiley-BlackwellISSN Hae Julkaisufoorumista
0022-3840Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/83355697
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Suomen AkatemiaRahoitusohjelmat(t)
Huippuyksikkörahoitus, SALisätietoja rahoituksesta
Funding was received from two Academy of Finland projects (312397, 309382).Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Punchline behind the Hotspot : Structures of Humor, Puzzle, and Sexuality in Adventure Games (with Leisure Suit Larry in Several Wrong Places)
Karhulahti, Veli-Matti; Bonello Rutter Giappone, Krista (Wiley Blackwell, 2021) -
Narratiivinen suunnittelu seikkailupeligenren näkökulmasta ja pelikäsikirjoittaminen
Poikela, Jasmine (2019)Narratiivinen suunnittelu on erkaantunut yhä enemmän ja enemmän pelisuunnittelusta, ja sille onkin kehittynyt erillinen rooli. Tämän uuden roolin tehtävät keskittyvät narratiiviseen ilmaisuun, ja pyrinkin tutkielmassani ... -
Sexuality and Play : Introduction
Karhulahti, Veli-Matti; Saarenmaa, Laura; Brown, Ashley ML (Filmiverkko ry, 2019) -
Vitality structures in ‘addictive’ game design
Karhulahti, Veli-Matti (F1000 Research, 2024)For decades, research on technology use and mental health has been based on the assumption that identifiable structures of ‘design’ are psychologically relevant for their users. This has been central especially for the ... -
”There are more endings, more possibilities. I can feel it.” : kirja- ja pelielementit multilineaarisuuden rakentajina narratiivisessa seikkailupelissä Beacon Pines
Viitasalo, Katja (2023)Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastelen multilineaarisuutta Beacon Pines -videopelissä, joka on syksyllä 2022 julkaistu narratiivinen seikkailupeli. Tarkastelen lisäksi sitä, miten satukirjan sivuille upotettu videopeli ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.