Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorAnnala, Leevi
dc.contributor.authorKähtävä, Konsta
dc.date.accessioned2021-05-11T05:32:30Z
dc.date.available2021-05-11T05:32:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75422
dc.description.abstractPelillistämistä on hyödynnetty jo pitkään markkinoinnin alueella. Kasvavan huomion ja suosion myötä se on otettu käyttöön myös muilla alueilla. Koska pelillistäminen kasvattaa oppilaiden motivaatiota ja sitoutumista opiskeluun, sitä hyödynnetään nykyään opetuksessa. Opetuksen pelillistäminen ei kuitenkaan ole yksinkertaista. Tässä tutkielmassa selvitetään mitä pelillistäminen on ja miten sitä voidaan soveltaa opetukseen. Tutkielman lopuksi tarkastellaan myös opetuksen pelillistämisestä mahdollisesti aiheutuvia negatiivisia seurauksia.fi
dc.description.abstractGamification has been widely used in the marketing sector. Due to its growing popularity it has been adopted to other sectors as well. One of these sectors is the education sector. Using gamification in education motivates and engages students to study. However using gamification in education is not simple. This study observes what gamification is and how it can be applied to education. At the end of the study some negative effects of gamification in education will also be examined.en
dc.format.extent22
dc.language.isofi
dc.titleOpetuksen digitaalinen pelillistäminen
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202105112707
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysopelillistäminen
dc.subject.ysoopetus
dc.subject.ysooppiminen


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot