Cultural and multimodal analysis of students cultural artefacts
Tekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© Authors, 2021
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Student evaluations of the credibility and argumentation of online sources
Marttunen, Miika; Salminen, Timo; Utriainen, Jukka (Routledge, 2021)This study investigated upper secondary school students’ skills in evaluating the credibility and argumentative content of a blog text and a YouTube video. Both sources concerned child vaccination, the blog text opposing ... -
Commodification of Tibetan culture by socially mediated place branding
Miao, Yuanke (2022)This study analysed the tourism-oriented place branding videos of a state- controlled Tibetan celebrity published via social media. The analysis applied multimodal discourse analysis as the methodological tool to examine ... -
Gender, identity and representation in video games : an elective discourse-oriented course for Finnish EFL upper secondary school students
Rautiainen, Miika (2015)Suomen koulujen opetussuunnitelmat pyrkivät toteuttamaan ja edistämään tasa-arvoa, mutta tasa-arvon toteutuminen koulujen arjessa vaatii vielä työtä. Samaan aikaan videopeleistä on tullut suosittu harrastus nuorten ja ... -
L2 grammar‐for‐interaction : Functions of “and”‐prefaced turns in L2 students’ collaborative talk
Tůma, František; Kääntä, Leila; Jakonen, Teppo (Wiley-Blackwell, 2023)This article examines how second language (L2) interactional competence is manifested in students’ use of “and”-prefaced turns when doing meaning-focused oral tasks in pairs and small groups. Drawing on video recordings ... -
Students at the core of English-medium instruction : research on the study paths of international master's degree students and the role of academic English and literacies
Konttinen, Miia (Jyväskylän yliopisto, 2018)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.