Koettu koulutustarve : lähtökohta jatkuvan koulutuksen suunnittelulle : kohderyhmänä Altim Control Oy:n henkilöstö
Authors
Date
1990Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Jatkuvan oppimisen reformi poliittisena päämääränä : analyysi Opetus- ja kulttuuriministeriön jatkuvan oppimisen kehittämishankkeen perusteista
Kallinen, Mirja (2020)Jatkuva oppiminen on yleisesti hyväksytty koulutusta, ihmisten toimintaa ja identiteetin rakentamista ohjaavaksi periaatteeksi. Se on asetettu koulutuspoliittiseksi päämääräksi niin Euroopan unionin tasolla kuin kansallisesti ... -
Jatkuva oppiminen korkeakouluissa : linjaukset koulutuksen tarjoajan näkökulmasta
Heino, Tarja (2021)Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita jatkuvan oppimisen osalta on Suomessa vuosina 2017–2021 linjattu korkeakoulukontekstissa ja mitä vaatimuksia tehdyt linjaukset asettavat korkeakoulujen jatkuvan oppimisen ... -
Oppilaiden fyysisen aktiivisuuden ja inaktiivisuuden yhteys akateemiseen suoriutumiseen, koulumotivaatioon, pätevyyden tunteeseen sekä koettuun sosiaaliseen tukeen
Hänninen, Juha-Pekka (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia fyysisen aktiivisuuden yhteyttä 3.- ja 5.- luokkalaisten akateemiseen suoriutumiseen, koulumotivaatioon, koettuun pätevyyteen koulussa sekä koettuun sosiaaliseen tukeen. Lisäksi ... -
Mikä lasta liikuttaa? : lasten liikuntamotivaatio ja muut liikkumiseen vaikuttavat tekijät lasten kokemina
Suihkonen, Tiia; Virolainen, Kaisa (2002) -
Yhteisiin pöytiin : ammatillisen koulutuksen aluekehitysvaikutukset : arviointiraportti
Räisänen, Anu; Hietala, Risto (Koulutuksen arviointineuvosto, 2007)