Digital Islamophobia : The Swedish woman as a figure of pure and dangerous whiteness
Horsti, K. (2017). Digital Islamophobia : The Swedish woman as a figure of pure and dangerous whiteness. New Media and Society, 19(9), 1440-1457. https://doi.org/10.1177/1461444816642169
Julkaistu sarjassa
New Media and SocietyTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© 2017 SAGE
Julkaisija
Sage Publications Ltd.ISSN Hae Julkaisufoorumista
1461-4448Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26142498
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
A narrative inquiry of Sudanese Muslim women’s perceptions of their integration into the Finnish society in Jyvaskyla City
Assaf, Ahkam (2019)This study examines five Muslim, Sudanese women's experiences of integration in Jyvaskyla city, Finland. It is an attempt to understand the study participants’ lived experiences of integration from a micro perspective. The ... -
Way better than the original!! Music video covers and language revitalisation : A sociosemiotic view
Dlaske, Kati (Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä, 2016)The development of the social media has opened up new spaces and genres for minoritised languages. As argued in previous research, access to new media spaces can contribute to the revitalisation of minoritised languages ... -
Social network brand visibility (SNBV) : Conceptualization and empirical evidence
Shaikh, Aijaz A.; Glavee-Geo, Richard; Tudor, Adina-Gabriela; Zheng, Chen; Karjaluoto, Heikki (Springer International Publishing, 2018)Social media has become a new way of life that allows for real-time interaction among businesses (B2B) and consumers (P2P/C2C) as well as between business firms and consumers (B2C). Customers are increasingly accessing ... -
The African American Journey - A Material Package for Teachers
Cordoba, Piia (2022)Tämä pro gradu -tutkielma käsittelee afroamerikkalaisten aseman kehityskulkua Yhdysvalloissa. Tutkielmassa tarkastellaan merkittäviä historiallisia tapahtumia ja niiden vaikutusta nykyisessä yhteiskunnassa. Lukija saa ... -
“Can you make me a meme that lets the younger generation know I’m the cool candidate?” : analysis of sponsored meme advertisements in a presidential campaign
Tolonen, Anni (2021)Meemit ovat tärkeä ja keskeinen osa internet-kulttuuria, ja viime vuosina niitä on alettu käyttää myös markkinoinnin ja poliittisen vaikuttamisen työkaluina. Yhdysvaltojen presidentinvaaleissa meemit ovat olleet iso osa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.