Minäkäsityksen ja vaatimustason yhteys koulumenestykseen ja sosiaaliseen suosioon
Tekijät
Päivämäärä
1970Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lukiolaisen nuoren minäkäsityksen ja itsetunnon tukeminen ohjauksen avulla
Viljanen, Anne (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2003) -
Muusikkouden tarkastelua identiteetin, minäkäsityksen sekä opettajuuden pohjalta
Mertanen, Mikko (2011)Jokainen muusikko, olipa hän sitten säveltäjä, keikkamuusikko tai musiikinopettaja, joutuvat työstämään musiikillista identiteettiään sekä musiikillista minäkäsitystään enemmän kuin keskiverto musiikinkuluttaja. Yhden ... -
Vanhemmat ja lastentarhanopettajat päiväkotilasten minäkäsityksen tukena
Pönkkö, Anneli (1999)Self-perception is a major concept of this study and it was operationalized into four dimensions on the basis of studies and Harter's multidimensional model of self-perception in early childhood. The aim was to study the ... -
Lasten minäkäsityksen kehittyminen, determinantit ja merkitys sosiaalisten taitojen kannalta : katsaus kehityspsykologiseen minäkäsityskirjallisuuteen
Pölkki, Pirjo (1978)Katsauksessa tarkastellaan minäkonstruktioita, ja niihin liittyviä olettamuksia eräiden sosiaalipsykologisten, psykoanalyyttisten, kognitiivisten ja fenomenologisten teorioiden valossa. Empiiriseen tutkimukseen pohjautuen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.