Minäkäsityksen ja vaatimustason yhteys koulumenestykseen ja sosiaaliseen suosioon
Authors
Date
1970Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Lukiolaisen nuoren minäkäsityksen ja itsetunnon tukeminen ohjauksen avulla
Viljanen, Anne (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2003) -
Muusikkouden tarkastelua identiteetin, minäkäsityksen sekä opettajuuden pohjalta
Mertanen, Mikko (2011)Jokainen muusikko, olipa hän sitten säveltäjä, keikkamuusikko tai musiikinopettaja, joutuvat työstämään musiikillista identiteettiään sekä musiikillista minäkäsitystään enemmän kuin keskiverto musiikinkuluttaja. Yhden ... -
Vanhemmat ja lastentarhanopettajat päiväkotilasten minäkäsityksen tukena
Pönkkö, Anneli (1999)Self-perception is a major concept of this study and it was operationalized into four dimensions on the basis of studies and Harter's multidimensional model of self-perception in early childhood. The aim was to study the ... -
Lasten minäkäsityksen kehittyminen, determinantit ja merkitys sosiaalisten taitojen kannalta : katsaus kehityspsykologiseen minäkäsityskirjallisuuteen
Pölkki, Pirjo (1978)Katsauksessa tarkastellaan minäkonstruktioita, ja niihin liittyviä olettamuksia eräiden sosiaalipsykologisten, psykoanalyyttisten, kognitiivisten ja fenomenologisten teorioiden valossa. Empiiriseen tutkimukseen pohjautuen ...