Miksi lapsi haluaa hyppiä vesilammikoissa ja aikuinen ei?
Aunola, K. Miksi lapsi haluaa hyppiä vesilammikoissa ja aikuinen ei?. Palokan Joulu, .
Julkaistu sarjassa
Palokan JouluTekijät
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© 2020 Lions Club Palokka
Julkaisija
Lions Club PalokkaAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47524940
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Predicting Reading Fluency Growth from Grade 2 to Age 23 with Parental and Child Factors
Khanolainen, Daria; Psyridou, Maria; Eklund, Kenneth; Aro, Tuija; Torppa, Minna (Taylor & Francis, 2024)Purpose Reading fluency establishes the basis for the strong literacy skills needed for academic success. We aim to trace how reading fluency develops from childhood to adulthood and identify factors that influence this ... -
Exploration : an overarching focus for holistic development
Stodden, David; Lakes, Kimberley D.; Côté, Jean; Aadland, Eivind; Brian, Ali; Draper, Catherine E.; Ekkekakis, Panteleimon; Fumagalli, Guido; Laukkanen, Arto; Mavilidi, Myrto F.; Mazzoli, Emiliano; Neville, Ross D.; Niemistö, Donna; Rudd, James; Sääkslahti, Arja; Schmidt, Mirko; Tomporowski, Phillip D.; Tortella, Patrizia; Vazou, Spyridoula; Pesce, Caterina (Sociedade Brasileira de Comportamento Motor, 2021) -
On Equal Terms? : On Implementing Infants’ Cultural Rights
Bonsdorff, Pauline von (Brill Sense, 2021)How can we implement infants’ cultural rights? Is there even reason to confer such rights to non-speaking children, or is it enough that we recognise slightly older children as culturally active individuals? Acknowledging ... -
Verbal and academic skills in children with type 1 diabetes
Hannonen, Riitta (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Developmental processes in Adulthood - European Research Perspectives
Kallio, Eeva; Pirttilä-Backman, Anna-Maija (Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers, 2003)The main objective of this Special European Issue is to investigate some topical aspects of recent research on adult development in Europe. More specifically, the issue offers a detailed discussion of questions involved ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.