Näkökulmia tarinalliseen journalismiin
Haapanen, L. (2020). Näkökulmia tarinalliseen journalismiin. Media ja viestintä, 43(4), 435-439. https://journal.fi/mediaviestinta/article/view/100628
Published in
Media ja viestintäAuthors
Date
2020Copyright
© 2020 Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry
Publisher
Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ryISSN Search the Publication Forum
1798-3827
Original source
https://journal.fi/mediaviestinta/article/view/100628Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47493794
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Loppu on aina vähän kysymysmerkki” : pitkien tarinallisten lehtijuttujen lopetusten synty ja merkitys
Niemi, Onni (2022)Tässä maisterintutkielmassa tarkastellaan, minkälaisista elementeistä pitkien tarinallisten lehtijuttujen lopetukset koostuvat, kuinka toimittajat päätyivät kirjoittamaan lopetukset ja minkälainen merkitys lopetuksilla on ... -
Unipäiväkirjan kirjoittamisesta : unipäiväkirjan narraatiot ja tarinallisuus kirjoittamisen näkökulmasta
Peltomäki, Pirja (2012)Pro gradu –tutkielmani tutkimuskohteena ovat unipäiväkirjan kirjoittaminen ja siihen liittyvät narraatiot. Tässä tutkimuksessa narratiivisuudella tarkoitetaan lähestymistapaa, joka kohdistaa huomion kertomuksiin tiedon ... -
Kellarissa kasvaa uusia minuuksia
Säntti, Joonas (Lukukeskus, 2023)Satu Taskisen neljäs romaani käsittelee suunnan hahmottamista traumakokemuksen jälkimaisemassa, kirjoittamisen prosessia sekä elämän jäsentämistä kertomuksena. Lyhyestä mitastaan huolimatta se on lukijoiltaan kärsivällisyyttä ... -
Kertomustieteellä tarinatalouden kimppuun
Säntti, Joonas (Lukukeskus, 2020) -
Vuorovaikutuksen jännitteet toimittajan työssä : sovittelujournalismin herättämiä näkökulmia
Gerlander, Maija; Hautakangas, Mikko; Ahva, Laura (Prologos ry, 2018)Vuorovaikutus on läsnä toimittajien työssä monella tavalla. Suhde yleisöön on keskeinen toimittajan työtä määrittävä motivaatio ja työn kohde, ja suuri osa tiedonhankinnasta tapahtuu vuorovaikutuksessa lähteiden kanssa. ...