Finnish-English codeswitching in advertising : opinions of teenagers and copywriters
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Finnish health care and social work students' perceptions of Finnish-English code-switching : a survey study
Rinne, Tiina (2015)Englannin kielen asema kansainvälisenä valtakielenä on vaikuttanut sen leviämiseen myös Suomessa. Laajalle levinnyttä vierasta kieltä käyttävät Suomessa moninaisin tavoin eri-ikäiset ja taitotasoltaan erilaiset ... -
English elements in the spoken discourse of Finnish teenagers playing an English video game
Vuorinen, Petri (2008) -
Upper-secondary school students' use of, motivations for and perceptions of Finnish-English code-switching in northern and southern Finland
Ollila, Saana (2013)Englannin asema muun muassa kaupan, tutkimuksen ja koulutuksen kielenä on Suomessa viime vuosikymmeninä vahvistunut entisestään. Englanti näkyy entistä vahvemmin myös suomalaisten jokapäiväisessä elämässä ja kielessä, ja ... -
Upper secondary school students’ use of and attitudes to English tags within Finnish speech and writing
Ollila, Saana (2010)Kansainvälistymisen myötä englannin vahvistuva asema lingua francana näkyy myös Suomessa ja suomen kielessä: englanninkieliset nimet, iskulauseet, lainasanat ja muut anglismit ovat monelle jo niin jokapäiväinen asia, ... -
Pantilliset on tour : Code-switching in Finnish magazine advertisements
Ekola, Tytti (2010)Mainonnan määrä lisääntyy eri medioissa ja sen myötä mainonta vaikuttaa käyttäytymiseemme yhä enemmän. Maailman globalisoituessa englannin kielen rooli muuttuu myös mainonnassa. Englanti on usein monikielisen mainonnan ...