dc.contributor.author | Lyytinen, Heikki | |
dc.date.accessioned | 2020-11-13T06:12:04Z | |
dc.date.available | 2020-11-13T06:12:04Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Lyytinen, H. (2020). Suomen Akatemian huippuyksikköpolitiikasta lähtölaukaus maailman parantamiseen. <i>Tiedepolitiikka</i>, <i>45</i>(2), 47-52. <a href="https://journal.fi/tiedepolitiikka/article/view/98247" target="_blank">https://journal.fi/tiedepolitiikka/article/view/98247</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_46996609 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72601 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language | fin | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Edistyksellinen tiedeliitto | |
dc.relation.ispartofseries | Tiedepolitiikka | |
dc.relation.uri | https://journal.fi/tiedepolitiikka/article/view/98247 | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | Ekapeli | |
dc.subject.other | GraphoGame | |
dc.subject.other | Afrikka | |
dc.subject.other | Suomi | |
dc.title | Suomen Akatemian huippuyksikköpolitiikasta lähtölaukaus maailman parantamiseen | |
dc.type | journal article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202011136634 | |
dc.contributor.laitos | Psykologian laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Psychology | en |
dc.contributor.oppiaine | Psykologia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psychology | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 47-52 | |
dc.relation.issn | 0782-0674 | |
dc.relation.numberinseries | 2 | |
dc.relation.volume | 45 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Lyytinen & Edistyksellinen tiedeliitto, 2020 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | article | |
dc.subject.yso | lukutaito | |
dc.subject.yso | kansainvälinen yhteistyö | |
dc.subject.yso | lukihäiriöt | |
dc.subject.yso | tutkimusrahoitus | |
dc.subject.yso | tutkimuspolitiikka | |
dc.subject.yso | tietokoneavusteinen oppiminen | |
dc.subject.yso | luetun ymmärtäminen | |
dc.subject.yso | oppimispelit | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1730 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p23735 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p13672 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7221 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p20611 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p23092 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en | |
jyx.fundinginformation | Jyväskylä Longitudinal study of Dyslexia (JLD) -hanke on Suomen Akatemian rahoittama. | |
dc.type.okm | B1 | |