Asiantuntijat uusien toimintamallien oppijoina
Moilanen, R. (2003). Asiantuntijat uusien toimintamallien oppijoina. Aikuiskasvatus, 23(4), 292-294. https://doi.org/10.33336/aik.93511
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusTekijät
Päivämäärä
2003Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja, 2003
Työ muuttuu ja sitä kautta myös työssä tarvittavien toimintatapojen pitäisi muuttua. Ajattelumallien tai toimintatapojen muuttaminen ei ole aina helppoa, sillä käytössä olevat mallit rutinoituvat nopeasti. Ihmisillä ei ole kykyä, halua tai aikaa tarkastella omaa työtään uusien silmälasien läpi, arvioida tapojensa toimivuutta tai jopa kokonaan kyseenalaistaa niiden järkevyyttä. Mielenkiintoisen ratkaisun etsiä uusia toimintamalleja ennakkoluulottomasti edustaa seuraava esimerkki Englannista. – Artikkelissa kuvataan brittiläisessä sairaalassa toteutettua kehittämisprosessia, jossa lääkärien visuaalisen hahmottamisen apuna on käytetty taiteilijoita.
Julkaisija
Kansanvalistusseura ja Aikuiskasvatuksen Tutkimusseura ry.ISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-6197Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/13968738
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1381]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Language specialists’ views on studies, work and professionalism
Nisula, Paavo (2018)Työelämän muutokset suomalaisessa yhteiskunnassa ovat herättäneet keskustelun yliopistojen ja työelämän välisestä suhteesta. Maailman muuttuessa entistä globaalimmaksi ja digitaalisemmaksi uusia työtehtäviä ja työpaikkoja ... -
Opettajat oppijoina : toimintatutkimus liikunnanopettajien pätevöittämiskoulutuksen käynnistämisestä ja kehittämisestä
Pesonen, Jyri (University of Jyväskylä, 2011) -
"Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vaikeeta" : ADHD-diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina
Jokinen, Marika (2016)TIIVISTELMÄ Jokinen, Marika 2016. ”Kirjottaminen oli helpompaa mut lukeminen oli vai- keeta”. ADHD –diagnoosin saaneiden nuorten identiteettien rakentuminen oppijoina. Erityispedagogiikan pro gradu -tutkielma. Jyväskylän ... -
Maahanmuuttajat vieraan kielen oppijoina: monikielisen oppilaan kielirepertuaarin tunnistaminen ja hyödyntäminen vieraan kielen oppitunnilla
Pitkänen-Huhta, Anne; Mäntylä, Katja (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys, 2014)Multilingualism and its eQ ect on language learning and teaching have been widely studied from the point of view of + rst languages, but multilingualism as a resource in foreign language learning/teaching has been largely ... -
Henkilöstönkehittäjä uusien työntekijöiden perehdyttäjänä
Lausniemi, Mari (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2005)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.