Vastuullisuutta vastalääkkeeksi johtamisallergiaan
Huhtala, M. (2020). Vastuullisuutta vastalääkkeeksi johtamisallergiaan. Työelämän tutkimus, 18(3), 281-283. https://doi.org/10.37455/tt.97981
Published in
Työelämän tutkimusAuthors
Date
2020Copyright
© 2020 Työelämän tutkimus
Publisher
Tampereen yliopistoISSN Search the Publication Forum
0788-091X
Original source
https://journal.fi/tyoelamantutkimus/article/view/97981Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/42111252
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yhteisöohjautuvuus koulutusorganisaatiossa
Peltola, Tanja (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä yhteisöohjautuvuudesta koulutusorganisaatiossa ja tekijöistä, jotka ovat yhteydessä yhteisöohjautuvuuteen. Yhteisöohjautuvuuden oletetaan olevan ratkaisu organisaatioiden ... -
Onko huonon johtamisen pandemia työelämässä sukupuolittunut?
Heikkinen, Suvi (Kulttuurintutkimuksen seura, 2021) -
Muutoksen elinkaari ja jatkuvan muutoksen haasteet johtamisen näkökulmasta
Orpana, Janita (2020)Tämän kvalitatiivisesti eli laadullisesti toteutetun tutkimuksen tarkoituksena on tutkia kohdeorganisaatio OP Ryhmän organisaatiomuutoksen ilmiöitä ja jatkuvan muutoksen johtamista. Tutkimuksessa tarkastellaan OP Ryhmän ... -
Views from the Inside : Roles of Deputy Directors in Early Childhood Education in Finland
Halttunen, Leena; Waniganayake, Manjula (MDPI AG, 2021)This study explored the perceptions of deputy directors about their leadership in Early Childhood Education (ECE) centres in Finland. Our aim was to look beyond task distribution and understand how deputy directors enacted ... -
Perspectives on Leadership in Early Childhood Education and Care Centers Through Community of Practice
Heikkinen, Kirsi-Marja; Ahtiainen, Raisa; Fonsén, Elina (Sage Publications, 2022)This article investigates early childhood education and care (ECEC) leadership through the concept of community of practice (COP). The focus is on ECEC leaders’ perceptions regarding their leadership during the educational ...