Ajatuksen ja toiminnan tiet : Matti Juntusen muistokirja
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä Studies in Education, Psychology and Social ResearchTekijät
Päivämäärä
1982Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Matti Juntunen (1943-1979) had many friends. He was known as a scientist and teacher especially at the universities of Jyvaskyla, Tampere and Turku. His friends and colleagues decided to dedicate this book to his memory. This book contains articles by Matti's teachers, colleagues and students. The first part of the book consists of articles by his teachers, the second part consists of "academic" articles by his colleagues and students and the third part contains articles of a more personal nature. There is not specific theme in this book. Instead, each writer deals with a subject of his own interest. The common aim of the writers has been a wish to honour the memory of Matti Juntunen.
ISBN
978-951-39-8230-0Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Digitoidut julkaisut [269]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kommunikatiivinen opettaminen : indoktrinaation kriittinen teoria
Huttunen, Rauno (Jyväskylän yliopisto, 2003) -
Kasvatusta ilman kehyksiä
Heikkinen, Hannu L. T.; Kaukko, Mervi; Nikkola, Tiina; Saari, Antti (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021) -
Oikeudenmukaisuus sisäsyntyisinä oikeuksina ja kasvatus oikeudenmukaisuuteen dialogisen pluralismin kontekstissa : näkökulmia ja tulkintoja Nicholas Wolterstorffin kokonaisfilosofiasta
Matikainen, Pasi (University of Jyväskylä, 2017)The study offers a philosophical analysis of Nicholas Wolterstorff’s theory of justice and education for justice. Crucial aspects of Wolterstorff’s theory are his understanding of justice as inherent rights and justice ... -
Kriittinen ajattelu alakoulussa : miten kriittistä ajattelua voidaan kehittää pedagogisen filosofian kautta
Mikkonen, Aino (2018)Tämän filosofian pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, mitä kriittisen ajattelun käsitteellä tarkoitetaan alakoululaisten opettamisessa, ja kuinka kriittistä ajattelua voidaan kehittää pedagogisen filosofian ... -
Hindrances to recognition in Finnish music schools
Elmgren, Heidi (SAGE Publications, 2021)This article examines recognition relations between students and teachers in Finnish music schools. The research is based on written texts by music school students. The texts are analysed for difficulties in recognition ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.