dc.contributor.author | Imppola, Leila | |
dc.date.accessioned | 2020-08-06T10:00:20Z | |
dc.date.available | 2020-08-06T10:00:20Z | |
dc.date.issued | 2020 | fi |
dc.identifier.citation | Imppola, Leila (2020). Suomi-koulusta maailmalle : ulkosuomalaiset osana Suomen kielivarantoa. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 11 (4). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-kesakuu-2020/suomi-koulusta-maailmalle-ulkosuomalaiset-osana-suomen-kielivarantoa | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71352 | |
dc.description.abstract | Tässä artikkelissa tarkastelen ulkosuomalaisten nuorten suomalaisiin kuulumisen tunnetta ja kielitaitoa osana Suomen kansallista kielivarantoa. Artikkeli perustuu vastikään ilmestyneeseen väitöskirjaani, jossa käsittelen saksansuomalaisten Suomi-koulussa opiskelleiden nuorten käsityksiä Suomesta ja suomen kielestä. | fi |
dc.language | fin | |
dc.publisher | Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto | |
dc.relation.ispartofseries | Kieli, koulutus ja yhteiskunta | fi |
dc.relation.uri | https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-kesakuu-2020/suomi-koulusta-maailmalle-ulkosuomalaiset-osana-suomen-kielivarantoa | |
dc.rights | CC BY 4.0 | |
dc.subject.other | kielivaranto | fi |
dc.title | Suomi-koulusta maailmalle : ulkosuomalaiset osana Suomen kielivarantoa | fi |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202008065498 | |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 1799-0181 | |
dc.relation.numberinseries | 4 | fi |
dc.relation.volume | 11 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kieliverkosto ja kirjoittajat, 2020 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | Suomi-koulut | fi |
dc.subject.yso | ulkosuomalaiset | fi |
dc.subject.yso | monikielisyys | fi |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |