KiVAKO-hanke : korkeakoulut kielivarantoa kehittämässä
Varttala, T. & Puranen, P. (2020). KiVAKO-hanke : korkeakoulut kielivarantoa kehittämässä. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 11(2). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2020/kivako-hanke-korkeakoulut-kielivarantoa-kehittamassa
Julkaistu sarjassa
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaPäivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Kieliverkosto, 2020
Tässä artikkelissa kuvaamme opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittamaa, 25 korkeakoulun yhteistyönä toteuttamaa KiVAKO (Kielivarannon vahvistaminen korkeakouluissa) -kärkihanketta. Kuvailemme lyhyesti hankkeen taustaa ja syntyä, sen tavoitteita, hankkeen käynnistämistä ja nykyvaihetta. Nostamme esille myös kokemuksia hankeyhteistyöstä ja siinä ilmenneitä onnistumisia ja haasteita.
Julkaisija
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-0181Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2020/kivako-hanke-korkeakoulut-kielivarantoa-kehittamassaMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Finland
Aarnikoivu, Melina; Saarinen, Taina (Danish School of Education Press, 2022)In this chapter, we present the results of the Finnish pandemic study. Compared to many other countries included in this report, the Finnish higher education system is small: In 2021, there were approximately 310,000 ... -
Impact of Emergency Online Teaching on Teachers’ Professional Digital Competence : Experiences from the Nordic Higher Education Institutions
Sofkova Hashemi, Sylvana; Berbyuk Lindström, Nataliya; Brooks, Eva Irene; Háhn, Judit; Sjöberg, Jeanette (Association for Information Systems, 2023)During the COVID-19 pandemic, Nordic higher education institutions (HEIs) as any other learning providers had to abruptly switch from onsite in-person delivery strategies to a more ‘pandemic-friendly’ online mode. To manage ... -
Green Campus Initiatives in Online and Distance Higher Education
Ubachs, George; Kataja-aho, Saana; Aydin, Cengiz Hakan; Bozkurt, Aras; Lane, Andy; Mapar, Mahsa; Caeiro, Sandra; Jensen-Lampiri, Lars; Karhunen, Anni; Helimo, Ulla; Becker-Schröer, Sara; Gerstenmeier, Anja; Goupilleau, Alice (European Association of Distance Teaching Universities, 2024)This publication by EADTU's Task Force on Green Campus explores the efforts of distance and open Higher Education Institutions (HEIs) to foster sustainability through green campus initiatives. The report examines how HEIs ... -
Enhancing web course design using action research
Hiltunen, Leena (University of Jyväskylä, 2010) -
Using a blended approach to enrich MOOCs on Finnish education
Kananen, Päivi; Kiviniemi, Ari; Kytölä, Liisa; Nykopp, Minna (European Association of Distance Teaching Universities, 2021)Blended education embraces various combinations of face-to-face and online teaching. It has become a normal part of higher education degree programmes. Since the late 1990s, the Open University of the University of Jyväskylä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.