Show simple item record

dc.contributor.authorKoski-Tuuri, Merja
dc.date.accessioned2020-06-24T14:30:39Z
dc.date.available2020-06-24T14:30:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70884
dc.format.extent78 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherkoulut (oppilaitokset)
dc.titleOnko teilläkin monot menossa? : monialainen oppimiskokonaisuus oppimisen ja koulun yhteisen toimintakulttuurin mahdollistajana
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006245074
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineLuokanopettajakoulutusfi
dc.contributor.oppiaineTeacher Educationen
dc.rights.copyright© The Author(s)
dc.rights.accesslevelrestrictedAccess
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysomonialaisuus
dc.subject.ysotoimintakulttuuri
dc.subject.ysokoulutyö
dc.subject.ysokoulukulttuuri
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2945
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p11733
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4217
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p21845
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2036
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.type.okmG2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright