Onko teilläkin monot menossa? : monialainen oppimiskokonaisuus oppimisen ja koulun yhteisen toimintakulttuurin mahdollistajana
Tekijät
Päivämäärä
2016Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yhteisen näkemyksen rakentaminen julkishallinnon monialaisessa verkostossa
Lyttinen, Tommi (2014)Pro gradu -tutkielman tavoitteena oli tapaustutkimuksen keinoin kuvata yhteisen näkemyksen rakentamista julkishallinnon monialaisessa yhteistyössä. Yhteisen näkemyksen rakentumista tarkasteltiin perehtymällä monialaista ... -
Luokassa kodin ulkopuolelle sijoitettu lapsi : opettajan näkökulma koulun monialaisesta yhteistyöstä
Parkkonen-Manninen, Elina (2014)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisissa monialaisissa verkostoissa luokanopettaja tekee työtään kodin ulkopuolelle sijoitetun lapsen asioissa. Tutkimuksen avulla myös haluttiin tietää, mistä monialaisista ... -
Rehtoreiden näkemykset ja koetut vaikutusmahdollisuudet kouluympäristön toimintakulttuurin liikunnallistamisessa
Karjalainen, Antti (2013)Karjalainen Antti (2013). Rehtoreiden näkemykset ja koetut vaikutusmahdollisuudet kouluympäristön toimintakulttuurin liikunnallistamisessa. Jyväskylän yliopisto. Liikuntapedagogiikan pro gradu- tutkielma. Tutkimukseni ... -
Akateemiset heimot koulun toimintakulttuurin muutoksen merkityksellistämisessä
Puhakka, Mari (2021)Tässä tutkimuksessa tarkastelun kohteena on yhtenäiskoulun opettajayhteisön sosiaalinen todellisuus, jota luodaan ja ylläpidetään kielenkäytön kautta. Tutimuksen tarkoituksena on selvittää, millaisia konstruktioita tulevan ... -
Seeking understanding of the textbook-based character of Finnish education
Moate, Josephine (Routledge, Taylor & Francis, 2021)This article provides a critical exploration of the textbook-based character of Finnish educational culture. The opening section points to the need to recognize and better understand the role of textbooks in Finnish ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.