Tieto- ja viestintäteknologia ja POPS 2014 : luokanopettajan siunaus vai riippa
Date
2017Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
© The Author(s)
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opetussuunnitelmista luettua - oppiminen ja opetus peruskoulun opetussuunnitelmien perusteissa
Kauppinen, Merja (2004) -
Yrittäjyysajattelua seuraavalle sukupolvelle : alakoulun luokanopettajat yrittäjyyskasvattajina
Mäkelä, Miikka (2018)Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan luokanopettajien yrittäjyyskasvatusajattelua perusopetuksen alakoululuokilla. Tarkoituksena on selvittää yrittäjyyskasvatuksen merkitystä ja roolia luokanopettajien opettajuudessa ... -
Kestävä kehitys peruskoulun toimintaympäristössä ja luokanopettajan työssä
Tuori, Niina; Viitakangas, Eija (2019)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää, miten kestävä kehitys näkyy peruskoulun toimintakulttuurissa ja opettajien työssä. Tutkimuksessa selvitettiin koulun kestävän kehityksen toimintakulttuurin vaikutuksia ... -
Musiikkikasvatusteknologian käyttö, merkitys ja käyttöön tarvittavat valmiudet peruskoulun musiikinopetuksessa
Broman, Helene; Veijonen, Sonja (2016)Tutkimuksen tavoitteena on selvittää musiikkia opettavien opettajien ja teknologiapainotteisen ryhmän luokanopettajaopiskelijoiden musiikkikasvatusteknologisia valmiuksia ja miten musiikkikasvatusteknologiaa on käytetty ... -
Luokanopettajien käsityksiä kevään 2020 poikkeuksellisten opetusjärjestelyiden aikaisesta etäopetuksesta ja sen merkityksestä opettajan työhön
Alanko, Janina (2021)Tässä tutkielmassa tarkastellaan luokanopettajien käsityksiä kevään 2020 poikkeuksellisten opetusjärjestelyiden aikaisesta etäopetuksesta. Opettajat joutuivat luomaan uusia tapoja opettaa verkkoyhteyksillä. Tutkielmassa ...