Sadutuksen merkitys oppimiskokemuksena
Authors
Date
2015Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Simulaatiosuoritteessa esiintyvät vaiheet ja niiden merkitys oppimisprosessissa
Kauppila, Katariina (2022)Teknologian ja ohjelmistojen kehittymisen myötä simulaatioita hyödynnetään yhä enemmän eri aloilla, mutta ymmärrys simulaatiosuoritteessa tapahtuvasta oppimisprosessista on edelleen vaillinaista. Tässä tutkimuksessa ... -
L’apprentissage de la langue française hors de la classe : qu’est-ce qui motive les étudiants à utiliser le français à la maison ?
Koivisto, Kerttu (2020)Tutkimuksen tavoitteena on selvittää ovatko ranskaa opiskelevat opiskelijat motivoituneita käyttämään opiskelemaansa kieltä vapaa-ajallaan. Kielen oppimisessa oma-aloitteinen kielen harjoittelu on keskeisessä roolissa. ... -
Serious game design : supporting collaborative learning and investigating learners' experiences
Oksanen, Kimmo (University of Jyväskylä, Finnish Institute for Educational Research, 2014) -
Under the magnifying glass: critical moments in virtual exchange
Háhn, Judit; Radke, Katarzyna; Dekker, Ivonne (University of Groningen Press, 2022)Virtual Exchange (VE) is a form of experiential learning that relies heavily on learning-by-doing and reflection. The present study draws on visual data comprising students’ perceptions of critical learning incidents ...