Fenomenologinen tutkimus esikoululaisten empatian taidoista
Authors
Date
2012Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Ninjakirppareita ja murkkukaupunkii..." : fenomenologinen tutkimus 6-vuotiaiden lasten kokemuksista esiopetuksesta, esiopetuksen sisältöalueista ja koulusta
Lamminen, Anu (2016)TIIVISTELMÄ Lamminen, Anu. ”NINJAKIRPPAREITA JA MURKKUKAUPUNKII…” Fenomenologinen tutkimus 6-vuotiaiden lasten kokemuksista esiopetuksesta, esiopetuksen sisältöalueista ja koulusta. Kasvatustieteen pro gradu –tutkielma. ... -
Empatian ambivalentti rooli historiantutkimuksessa
Mähkä, Rami (Jyväskylän yliopisto, Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry., 2019) -
Kulttuurisen lukutaidon oppimisohjelma : työkaluja empatian ja vuoropuhelun opettamiseen ja oppimiseen
Lähdesmäki, Tuuli (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2021)Nykymaailmassa tarvitaan kulttuurista lukutaitoa eli taitoa toimia vuorovaikutteisesti ja empaattisesti osana kulttuurisesti monimuotoisia yhteisöjä. Artikkelissa pohditaan, mitä kulttuurinen lukutaito tarkoittaa, miksi ... -
Koulutulokas : esikoululaisten ajatuksia ja tuntemuksia kouluun siirtymisestäja oppimisesta
Lehtola, Saara (2000) -
Esikoululaisten näkökulmia digitaaliseen pelaamiseen
Heiskanen, Tuomo; Kannel, Lassi (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää esikoululaisten näkökulmia digitaaliseen pelaamiseen. Tutkielmassa keskityttiin erityisesti lasten rooliin pelaajina sekä heidän pelitottumuksiinsa ja -mieltymyksiinsä.