Liikun vai jonotan? - uutta oppimiskäsitystä etsimässä : [viides- ja kuudesluokkalaisten vaikutelmia koululiikunnan oppimiskäsityksistä]
Päivämäärä
2008Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Liikunnan riemua etsimässä : kuudesluokkalaisten kokemuksia eri liikuntaympäristöissä
Parkkinen, Susanna; Puustinen, Emma (2016)Tämä tutkimus tarkastelee kuudesluokkalaisten ajatuksia liikuntakokemuksiin vaikuttavista tekijöistä eri liikuntaympäristöissä. Tarkoituksena on selvittää, millaiset tekijät vaikuttavat positiivisiin ja negatiivisiin ... -
Jyväskyläläisten rehtoreiden näkemyksiä koululiikunnan haasteista ja niiden ratkaisumahdollisuuksista
Kurikkala, Joona (2009) -
Koululiikunnan pedagogiset ulottuvuudet -mittarin validiteetin ja reliabiliteetin tarkastelu konfirmatoristen faktorimallien avulla
Lyyra, Nelli (University of Jyväskylä, 2013) -
”Ei tarvii kellekkään tytölle näyttää että osaa” : nuorten aikuisten kokemuksia ja oletuksia yläkoulun koululiikunnan seka- ja erillisopetuksesta
Tamminen, Aino (2018)Tutkielmani tarkoituksena oli selvittää seka- ja erillisopetuksen myönteisiä sekä kielteisiä puolia yläkoulun liikunnanopetuksessa. Tutkin sekä omakohtaisesti koettuja että oletettuja kokemuksia. Haastattelin kolme ... -
Liikuntakokemuksien ja -käsityksien vaikutus liikunnan opettamiseen : liikuntakokemusten ja koululiikunnan merkitys yliopistokeskus Chydeniuksen luokanopettajaopiskelijoille
Tamminen, Erkka (2018)Tutkimukseni aiheena on Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksessa luokanopettajaksi opiskelevien aikuisopiskelijoiden käsitykset liikunnasta ja liikunnan opetuksesta peruskoulussa. Tutkimuksen keskiössä ovat omasta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.