Liikun vai jonotan? - uutta oppimiskäsitystä etsimässä : [viides- ja kuudesluokkalaisten vaikutelmia koululiikunnan oppimiskäsityksistä]
Päivämäärä
2008Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Liikunnan riemua etsimässä : kuudesluokkalaisten kokemuksia eri liikuntaympäristöissä
Parkkinen, Susanna; Puustinen, Emma (2016)Tämä tutkimus tarkastelee kuudesluokkalaisten ajatuksia liikuntakokemuksiin vaikuttavista tekijöistä eri liikuntaympäristöissä. Tarkoituksena on selvittää, millaiset tekijät vaikuttavat positiivisiin ja negatiivisiin ... -
Jyväskyläläisten rehtoreiden näkemyksiä koululiikunnan haasteista ja niiden ratkaisumahdollisuuksista
Kurikkala, Joona (2009) -
Koululiikunnan pedagogiset ulottuvuudet -mittarin validiteetin ja reliabiliteetin tarkastelu konfirmatoristen faktorimallien avulla
Lyyra, Nelli (University of Jyväskylä, 2013) -
Liikuntakokemuksien ja -käsityksien vaikutus liikunnan opettamiseen : liikuntakokemusten ja koululiikunnan merkitys yliopistokeskus Chydeniuksen luokanopettajaopiskelijoille
Tamminen, Erkka (2018)Tutkimukseni aiheena on Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksessa luokanopettajaksi opiskelevien aikuisopiskelijoiden käsitykset liikunnasta ja liikunnan opetuksesta peruskoulussa. Tutkimuksen keskiössä ovat omasta ... -
”Ei tarvii kellekkään tytölle näyttää että osaa” : nuorten aikuisten kokemuksia ja oletuksia yläkoulun koululiikunnan seka- ja erillisopetuksesta
Tamminen, Aino (2018)Tutkielmani tarkoituksena oli selvittää seka- ja erillisopetuksen myönteisiä sekä kielteisiä puolia yläkoulun liikunnanopetuksessa. Tutkin sekä omakohtaisesti koettuja että oletettuja kokemuksia. Haastattelin kolme ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.