Eheyttävä opetus ja opetussuunnitelma opettajan silmin
Authors
Date
2009Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Spontaania iloa ja kokonaisvaltaista ymmärtämistä : musiikin ja muiden oppiaineiden integraatiomahdollisuudet alakoulussa
Pöntinen, Iina (2020)Selvitän tutkielmassani, millaisia oppiainesisältöjä voi integroida musiikkiin käytännön koulutyöskentelyssä ja miten musiikin ja muiden oppiaineiden integraatio näkyy Perusopetuksen opetussuunnitelmassa (2014). Lisäksi ... -
Opettajien yrittäjyyskasvatusvalmiudet Etelä-Pohjanmaan lukioissa
Ylinen, Aulis (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Opettajan arki ja opetussuunnitelma : Nilakan alueen musiikin opetussuunnitelmatyö ja sen käyttöönotto
Nuoranne, Juha (2017)Ensimmäinen tutkimusaiheosioni käsittelee oman työni kuvausta ja sen suhdetta opetussuunnitelmaan. Ensisijaisesti tutkimuksessani käsittelen Nilakan alueen (Keitele, Pielavesi, Tervo ja Vesanto) musiikin paikallisen ... -
Musiikin integrointi taito- ja taideaineisiin luokkien 1-4 opetuksessa : "ei mahdollisuus, vaan arkipäivää"
Lindén, Sonja (2015)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää musiikin merkitystä ja käyttötapoja taito- ja taideaineiden opetuksessa peruskoulun luokilla 1–4. Lisäksi tehtävänä on kartoittaa minkälainen merkitys opettajankoulutuksella, ... -
Eheyttävä opetus luonnontieteiden opetuksessa
Karppinen, Janne (2019)Tässä tutkimuksessa käsitellään luonnontieteiden opetuksen eheyttämisestä eli integraatiota, sekä siihen liittyviä mahdollisuuksia ja haasteita. Opetuksen eheyttämisellä tarkoitetaan oppiaineiden tuomista lähemmäksi toisiaan ...