Kulttuuriset käytännöt monikulttuurisessa perusopetusryhmässä
Authors
Date
2003Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Musiikinopetuksen haasteita ja mahdollisuuksia monikulttuurisessa koulussa : sukellus kahden monikulttuurisen yläkoulun musiikinopetuksen arkeen
Silfverberg, Raija (2011)Tutkimus käsittelee musiikinopetusta monikulttuurisissa kouluissa pureutuen kahden monikulttuurisen koulun musiikinopetuksen arkeen. Tutkimuksessa tarkastellaan musiikinopetuksen roolia koulujen suvaitsevaisuus- ja ... -
Opettajana monikulttuurisessa luokassa
Koski, Kirsi (2011) -
"In short: all people are different" : teachers' and teacher students' views and conceptions of cultural diversity
Långström, Tiina; Stigzelius, Juulia (2016)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia opettajien ja opettajaopiskelijoiden näkemyksiä kulttuurisesta moninaisuudesta. Näkemysten perustan selvittämiseksi tutkittiin tapoja, joilla osallistujat kuvaavat ilmiötä sekä ... -
Ulkomailla opettaminen haasteena ja rikkautena : opettajien kokemuksia
Koikkalainen, Maija; Leinonen, Heidi (2014)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten ulkomailla työskennelleet suomalaiset opettajat ovat kokeneet ulkomailla opettamisen ja millaisia valmiuksia ulkomailla opettaminen heidän mielestään edellyttää. Tutkimuksen ... -
Teachers’ beliefs and characteristics predictive of their willingness to cultivate a safe, ethnically inclusive school environment
Khanolainen, Daria; Nesterova, Yulia; Semenova, Elena; Fatkhulova, Elvira; Trach, Jessica (Elsevier, 2024)This study fills an important gap in our understanding of how teachers’ beliefs and characteristics influence their willingness to engage in classroom practices that promote ethnic inclusivity and prevent ethnicity-based ...