OLO, OKO vai sittenkin OPO? : ongelmalähtöisyyttä koskevan verkkokeskustelun analyysia sisällönanalyysin keinoin
Authors
Date
2003Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Hetki lyö : Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien ja Keskisuomalaisen kuolemauutisoinnin tarkastelu määrällisen sisällönanalyysin ja diskurssianalyysin keinoin
Kivinen, Anna (2010)Keväällä 2007 kuoli eräs suomalainen rock- ja popmusiikin ikoni, muusikko Kirill "Kirka" Babitzin. Tammikuussa 2008 puolestaan kohistiin Ylen aikeista tuoda kuolevia ihmisiä julkisuuteen Viimeiset sanani -ohjelman kautta. ... -
Collaborative screen capture video based learning in information systems science
Makkonen, Pekka (University of Jyväskylä, 2014) -
Mobiiliopetuksen käyttömahdollisuuksia : oppilaiden omien mobiililaitteiden käyttö peruskoulun alakoulun opetuksessa
Karvo, Tapio (2015)Muutaman viime vuoden aikana mobiililaitteiden käyttö kouluissa on yleistynyt. Tämä on osittain aiheuttanut ristiriitaista keskustelua laitteiden käytöstä opetuksessa. Osa opettajista on ottanut mobiililaitteet opetuskäyttöön ... -
Tutkiva oppiminen : tapaustutkimus menetelmän sovelluksesta peruskoulun 4. luokan opiskeluun
Ruokolainen, Ritva (2008) -
From monitoring to sharing of attention in dyadic interaction : The affordances of gaze data to better understand social aspects of remote collaborative problem solving
Pöysä-Tarhonen, Johanna; Awwal, Nafisa; Häkkinen, Päivi; Otieno, Suzanne (Asia-Pacific Society for Computers in Education, 2020)This paper aims to better understand the social aspects of collaborative problem solving (CPS) through studying joint attention behaviour (JAB) in an online game–like environment. To capture these behaviours and exemplify ...