Tasogeometriaa tasokkaasti : tutkielma ala-asteen oppilaiden tasogeometrian peruskäsitteistön hallinnasta
Date
1996Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Liikkuvatko oppilaat välitunneilla? : Liikkuva koulu- hankkeessa mukana olleiden 4.-9. luokkalaisten oppilaiden välituntiaktiivisuus
Latonen, Elina; Pajunoja, Tea (2012)Latonen, E. & Pajunoja, T. 2012. Liikkuvatko oppilaat välitunneilla? Liikkuva koulu- hankkeessa mukana olleiden 4.- 9. luokkalaisten oppilaiden fyysinen aktiivisuus. Liikunta-pedagogiikan pro gradu- tutkielma, 89s. Tutkimuksen ... -
Nuorten fyysistä aktiivisuutta mittaamassa : liikuntaluokkalaisten ja normaaliluokkalaisten vertailu Polar Active® -aktiivisuusmittareilla
Haataja, Jaakko; Sarajärvi, Jani (2013)Haataja, J. & Sarajärvi, J. 2013. Nuorten fyysistä aktiivisuutta mittaamassa – Liikuntaluokkalaisten ja normaaliluokkalaisten vertailu Polar Active® -aktiivisuusmittareilla. Liikuntapedagogiikan pro gradu -tutkielma, 60s. ... -
Erot sukupuolen ja luokka-asteen välillä onnistumisen kokemuksissa ja vertaiskokemuksissa yhteenlaskun sujuvuudessa ja lukemissujuvuudessa alakouluikäisillä oppilailla
Nummi, Minna (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää alakouluikäisten 2–5- luokkalaisten tyttöjen ja poikien sekä luokka-asteen välisiä mahdollisia eroja oppilaiden onnistumisen kokemuksien (mastery experience) ja vertaiskokemuksien ... -
Työrauhan yhteys oppilaiden kouluhyvinvointiin ja hyvinvointierot koulussa
Puustinen, Sanni (2018)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää työrauhan osa-alueiden ja subjektiivisen kouluhyvinvoinnin osa-alueiden yhteyttä toisen luokan tytöllä ja pojilla, sekä vertailla tyttöjen ja poikien kokemaa kouluhyvinvointia. ...