"Mikä minä olen - milloinka minä lakkaan olemasta ulkomaalainen?" : luokanopettajan mahdollisuuksista toimia ulkomaalaislapsen matkaoppaana kohti lapsen omaa kulttuuria
Date
1995Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Hyvää ruokaa ja monta kulttuuria : singaporelaisten arkikokemus monikulttuurisuudesta
Mäkelä, Jyri (2010)Tutkimukseni käsittelee singaporelaisten arkikokemusta monikulttuurisuudesta. Selvitän tutkimuksessani ruoan merkityssisältöä toisen kulttuurin kokemisessa ja tutkin ruoan tarjoamaa rajapintaa kulttuurien välisessä ... -
"Kaikilla on se yks ja sama elintila täällä mut et kuinka erilaisia me kuiteski sit ollaan" : matkustamisen ja vieraan kulttuurin kohtaamisen merkitys matkailualalla työskenteleville
Varis, Sari (2011)Tutkimukseni käsittelee matkustamisen ja sen kautta tapahtuvan vieraan kulttuurin kohtaamisen vaikutusta matkailijaan. Tutkimuskohteena ovat suomalaiset matkailualalla työskentelevät henkilöt, joiden näkökulmasta aihetta ... -
Luokanopettajan oppiainekohtaisten pystyvyysuskomusten yhteys ohjausvuorovaikutuksen laatuun matematiikan ja äidinkielen opetuksessa 1. luokalla
Mäki, Johanna; Mäki, Juho (2023)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää luokanopettajan oppiainekohtaisten pystyvyysuskomusten ja ohjausvuorovaikutuksen laadun eroja ja yhteyttä 1. luokan matematiikan ja äidinkielen opetuksessa. Luokanopettajan ... -
"Etkö tiiä, että aspergerit hiihtelee omia latujaan!" : luokanopettajan kokemuksia Asperger-lapsen opettamisesta yleisopetuksen ryhmässä
Perttula, Tina; Puhto, Jerina (2002)