"Mikä minä olen - milloinka minä lakkaan olemasta ulkomaalainen?" : luokanopettajan mahdollisuuksista toimia ulkomaalaislapsen matkaoppaana kohti lapsen omaa kulttuuria
Date
1995Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Hyvää ruokaa ja monta kulttuuria : singaporelaisten arkikokemus monikulttuurisuudesta
Mäkelä, Jyri (2010)Tutkimukseni käsittelee singaporelaisten arkikokemusta monikulttuurisuudesta. Selvitän tutkimuksessani ruoan merkityssisältöä toisen kulttuurin kokemisessa ja tutkin ruoan tarjoamaa rajapintaa kulttuurien välisessä ... -
Monikielinen maahanmuuttajataustainen oppija englanninopetuksessa : kokemuksia opettajanpöydän molemmin puolin
Nakari, Hanna; Salvanto, Emmi (2012)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää monikielisten maahanmuuttajataustaisten oppijoiden kokemuksia englannin opiskelusta. Oppijoiden kokemuksia tarkasteltiin kielenopiskelun affektiivisten tekijöiden eli motivaation, ... -
Rituals, myth and art for English language class : cultural meanings in foreign language teaching : interpretive anthropological and sociocultural perspectives
Kivinen, Anu (2013)Kielipedagogiikan muuttuessa oppimiskeskeisemmäksi on vuorovaikutuksen merkitys vieraitten kielten ja niihin olennaisesti liittyvien ‘vieraitten kulttuureiden’ opetuksessa korostunut. ‘Kulttuurin’ opetuksessa on ...