Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin : neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen
Tekijät
Päivämäärä
1994Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Linguistic, Contextual, and Experiential Equivalence Issues in the Adaptation of a Performance-Based Assessment of Generic Skills in Higher Education
Ursin, Jani; Hyytinen, Heidi; Silvennoinen, Kaisa; Toom, Auli (Frontiers Media SA, 2022)This qualitative study investigated the various linguistic, contextual, and experiential equivalence issues embedded in a performance-based instrument aimed at assessing generic skills in higher education. A rigorous ... -
Zone of Proximal Development (ZPD) as an emergent system : A dynamic systems theory perspective
Karimi Aghdam, Saeed (Springer New York LLC, 2017)This paper sets out to present a novel construal of one of the notions of Vygotskian cultural-historical theory viz., zone of proximal development (ZPD) drawing upon dynamic systems theory. The principal thesis maintains ... -
Ryhmäarviointi : oppilaan arviointi historian jakson aikana
Lassila, Päivi (2004) -
ICAnDoiT: the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners
Leontjev, Dmitri (University of Jyväskylä, 2016)The present dissertation examines the impact of (computerised) adaptive corrective feedback, that is, feedback dynamically adapting to learners’ abilities, in English as a second/foreign language (L2) and explores the ... -
Assessment of learning or assessment for learning : lukio-opiskelijoiden näkemyksiä kemian opetuksen arvioinnista
Merilaita, Nella (2017)Tämän pro-gradu tutkielman tarkoituksena oli selvittää lukio-opiskelijoiden näkemyksiä kemian opetuksen arvioinnista. Tavoitteena oli selvittää, miten arviointi vaikuttaa opiskelijoiden opiskelukäyttäytymiseen, motivaatioon, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.