Geometrisen ajattelun kehittäminen kuvallisen ilmaisun keinoin : opetuskokeilu geometrian oppiaineksen integroinnista kuvaamataitoon luokka-asteella 3-4
Authors
Date
1991Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Käsitettävä taidehistoria : kuvalähtöinen malli taidehistorian opetukseen kuvallisen ilmaisun ammatillisessa perustutkinnossa
Martikainen, Jari (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Näkökulmia tanssin opetukselle osana peruskoulun opetussuunnitelmaa : kansantanssin ja tanssi-ilmaisun opetuskokeilu peruskoulun 6. luokkalaisten liikunnanryhmälle
Aro, Emmi (2010)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli löytää näkökulmia tanssin opetukselle osana peruskoulun opetussuunnitelmaa. Tutkimuksen lähtökohtana oli oma kokemukseni yhden esimerkinomaisen tanssinopetuskokonaisuuden suunnittelusta ... -
Kolorismin voima : Rafael Wardin taiteen ja kuvallisen ajattelun taustatekijöitä
Schadevitz, Anita (2010)Taidemaalari Rafael Wardi (s. 1928) tunnetaan parhaiten koloristisista maalauksistaan ja keltaisesta väristään. Hänet muistetaan myös sairauden ja vanhuuden esiin nostamisesta 1990-luvun lopulla sekä muotokuvaperinteen r ... -
Tanssin opetus peruskoulun ala-asteella : asiantuntijoiden näkemys tanssin opetuksen asemasta ala-asteella ja keinoja opetuksen toteuttamiseksi
Harjumäki, Aija; Tuomisto, Maria-Liisa (1994) -
Suomalaisten 8.-luokkalaisten ohjelmoinnillisen ajattelun osaamisen yhteys ohjelmistojen käyttöön sekä monilukutaidon ja ohjelmoinnillisen ajattelun itsearvioituun oppimiseen
Marttila, Milja (2022)Tutkimuksessa tarkasteltiin ICILS 2018 -tutkimuksen ohjelmoinnillisen ajattelun oppilaiskokeen tuloksien perusteella muodostettujen tasoryhmien välisiä eroja ohjelmistojen käytössä oppitunneilla sekä itsearvioiduissa ...