Käsitettävä taidehistoria : kuvalähtöinen malli taidehistorian opetukseen kuvallisen ilmaisun ammatillisessa perustutkinnossa
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-4416-2ISSN Hae Julkaisufoorumista
1459-4331Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3598]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Rethinking visual art practice in relation to well-being : a conceptual analysis
Jaatinen, Päivi-Maria (University of Jyväskylä, 2015)This study examines how the concepts related to visual art practice and well-being have been used in the arts and academic sectors. Furthermore, it studies whether it is possible to create a new theoretical and ... -
Investigating young Finnish CLIL pupils’ perceptions of foreign language use through visual narratives
Mäntylä, Katja; Roiha, Anssi; Dufva, Hannele (John Benjamins Publishing Company, 2023)This article explores how pupils in early CLIL (Content and Language Integrated Learning) education perceive language skills and use. The participants were 25 French-medium and 16 English-medium CLIL pupils in Grade 2 (aged ... -
Conclusion: Lessons Learnt With and Through Visual Narratives of Lived Multilingualism, and a Research Agenda
Melo-Pfeifer, Silvia; Kalaja, Paula (Multilingual Matters, 2019) -
On a journey towards web literacy : the electronic learning space Netro
Ahtikari, Johanna; Eronen, Sanna (2004) -
Pathosformel : hulmuavat hiukset taiteen tunneilmaisussa
Kuuva, Sari (Kampus Kustannus, 2012)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.