Show simple item record

dc.contributor.advisorReukauf, Marianne
dc.contributor.advisorLinderoos, Petra
dc.contributor.authorJärvinen, Eveliina
dc.date.accessioned2020-06-15T04:55:56Z
dc.date.available2020-06-15T04:55:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69919
dc.description.abstractDigitalisaation myötä digitaalisia oppimispelejä on kehitetty niin koulussa kuin vapaa-ajallakin tapahtuvan oppimisen tueksi. Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on selvittää, miten alakoulun saksan kielen oppijat suhtautuvat Bingel-pelimaailmaan, jota käytetään opetuksen yhteydessä. Oppilaat ovat vastanneet kyselylomakkeeseen, jossa selvitetään heidän kokemustaan Bingelin opettavaisuudesta, syitään käyttää Bingeliä sekä Bingelin roolia heidän elämässään niin koulussa kuin koulun ulkopuolellakin.fi
dc.description.abstractDue to the constant increase of digitalization, digital learning games have been created to help learning, both in school and during free time. This bachelor's thesis aims to figure out how the pupils learning German language in a Finnish elementary school view the learning game world Bingel, which is used in their education. The pupils have taken an online survey that looks into their experience in Bingel through three themes: its effectiveness in learning, their reasons to use Bingel and the role of Bingel in the life of the pupils both in school and on their free time.de
dc.format.extent39
dc.language.isode
dc.subject.otherdigitaalisuus
dc.subject.otherBingel
dc.subject.otherLernspiele
dc.subject.otherdigital
dc.subject.otherdigitale Lernspiele
dc.subject.otherLernspielwelt
dc.subject.otherLernen
dc.titleDigitale Lernspiele im finnischen DaF-Unterricht : Stellenwert der Bingel-Spielwelt aus der Sicht des Schülers
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006154163
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaHumanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanities and Social Sciencesen
dc.contributor.laitosKieli- ja viestintätieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Language and Communication Studiesen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineSaksan kieli ja kulttuurifi
dc.contributor.oppiaineGerman Language and Cultureen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi308
dc.subject.ysokielen oppiminen
dc.subject.ysodigitaaliset pelit
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysosaksan kieli
dc.subject.ysooppimispelit


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record