Digitale Lernspiele im finnischen DaF-Unterricht : Stellenwert der Bingel-Spielwelt aus der Sicht des Schülers

Abstract
Digitalisaation myötä digitaalisia oppimispelejä on kehitetty niin koulussa kuin vapaa-ajallakin tapahtuvan oppimisen tueksi. Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena on selvittää, miten alakoulun saksan kielen oppijat suhtautuvat Bingel-pelimaailmaan, jota käytetään opetuksen yhteydessä. Oppilaat ovat vastanneet kyselylomakkeeseen, jossa selvitetään heidän kokemustaan Bingelin opettavaisuudesta, syitään käyttää Bingeliä sekä Bingelin roolia heidän elämässään niin koulussa kuin koulun ulkopuolellakin.
Main Author
Format
Theses Bachelor thesis
Published
2020
Subjects
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006154163Käytä tätä linkitykseen.
Language
German
License
In CopyrightOpen Access

Share