Monialaisuutta, tiimityötä ja projektioppimista : koulun ja yliopiston yhteistyötä parhaimmillaan
Martin, A. Monialaisuutta, tiimityötä ja projektioppimista : koulun ja yliopiston yhteistyötä parhaimmillaan. Ruusupuiston kärkiuutiset, (2). https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2020/2
Julkaistu sarjassa
Ruusupuiston kärkiuutisetTekijät
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Jyväskylän yliopisto 2020
Miten luodaan onnistunut yliopiston ja koulun yhteistyöprojekti? Heinolan kirkonkylän koulu ja Jyväskylän yliopiston opettajankoulutuslaitos luottivat tähän reseptiin: Lähdetään liikkeelle koulun tarpeista. Pohjustetaan huolellisella suunnittelulla ja teoriaan perehtymisellä. Sekoitetaan yhteen yksi innostunut koulu opettajineen ja oppilaineen, kourallinen opettajankouluttajia ja tusina opettajaopiskelijoita. Lisätään mukaan rohkeaa otetta, monialainen oppimiskokonaisuus, reflektointia ja rutkasti tiimityötä. Lopputuloksesta nautitaan yhdessä ja siitä ammennetaan tuleviin vuosiin!
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto
Alkuperäislähde
https://peda.net/jyu/ruusupuisto/uutisarkisto/2-2020/2Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/35906293
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yhteistyötä opettajuuden vahvistamiseksi
Välijärvi, Jouni (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2022)Toimiessani tutkijana ja professorina Jyväskylän yliopistossa lähes neljän vuosikymmenen ajan minulla oli ilo tutustua ja tehdä yhteistyötä myös monien Ammatillisen opettajakorkeakoulun kollegoiden kanssa. Aikanaan tämä ... -
Kokeiltiin tällasta! : opettajankoulutus ja koulut yhdessä
Aalto, Eija; Rautiainen, Matti (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2015) -
Kohti monialaista ja -tieteistä yhteistyötä
Mäkelä, Jaana; Ruoranen, Minna (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2023) -
Näkökulmia vieraskieliseen perusopetukseen : koulun kehittämishankkeesta koulun toimintakulttuuriksi
Rasinen, Tuija (Jyväskylän yliopisto, 2006)Jyväskyläläinen Kortepohjan koulu aloitti vieraskielisen opetuksen pienimuotoisena opetuskokeiluna vuonna 1991. Vuosien saatossa hanke on laajentunut koskettamaan kaikkia koulun oppilaita. Opetuksen toteuttaminen ja opiskelu ... -
Luokassa kodin ulkopuolelle sijoitettu lapsi : opettajan näkökulma koulun monialaisesta yhteistyöstä
Parkkonen-Manninen, Elina (2014)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisissa monialaisissa verkostoissa luokanopettaja tekee työtään kodin ulkopuolelle sijoitetun lapsen asioissa. Tutkimuksen avulla myös haluttiin tietää, mistä monialaisista ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.