Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorPulkkinen, Jonna
dc.date.accessioned2020-02-19T11:52:32Z
dc.date.available2020-02-19T11:52:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationPulkkinen, J. (2020). Politiikkaa uudistamassa, käytäntöjä muuttamassa? : erityisopetus Suomessa koulutusuudistusten jälkeen. <i>Yhteiskuntapolitiikka</i>, <i>85</i>(1), 98-103. <a href="http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202002115164" target="_blank">http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202002115164</a>
dc.identifier.otherCONVID_34648526
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67891
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languagefin
dc.language.isofin
dc.publisherTerveyden ja hyvinvoinnin laitos
dc.relation.ispartofseriesYhteiskuntapolitiikka
dc.relation.urihttp://urn.fi/URN:NBN:fi-fe202002115164
dc.rightsCC BY-NC-ND 4.0
dc.subject.otherSuomi
dc.titlePolitiikkaa uudistamassa, käytäntöjä muuttamassa? : erityisopetus Suomessa koulutusuudistusten jälkeen
dc.typearticle
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202002192123
dc.contributor.laitosKoulutuksen tutkimuslaitosfi
dc.contributor.laitosFinnish Institute for Educational Researchen
dc.contributor.oppiaineErityispedagogiikkafi
dc.contributor.oppiaineSpecial Educationen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalItem
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_0640
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange98-103
dc.relation.issn1455-6901
dc.relation.numberinseries1
dc.relation.volume85
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© 2020 Tekijä
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysoopetus
dc.subject.ysoerityisopetus
dc.subject.ysouudistukset
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2630
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6984
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6795
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.type.okmB1


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

CC BY-NC-ND 4.0
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on CC BY-NC-ND 4.0