Fenomenografia ja variaatioteoria aikuiskasvatustieteen tutkimuksessa
Paloniemi, S., & Huusko, M. (2016). Fenomenografia ja variaatioteoria aikuiskasvatustieteen tutkimuksessa. Aikuiskasvatus, 36(2), 119-121. https://doi.org/10.33336/aik.88486
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusPäivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© 2016 Susanna Paloniemi, Mira Huusko
Julkaisija
KansanvalistusseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-6197Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26046650
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Läsnäolevaa ja sitoutunutta : osallistumisen hyöty ja mielekkyys etnologisessa tutkimuksessa
Steel, Tytti; Koskinen-Koivisto, Eerika (Ethnos ry, 2019) -
Finnish adult students’ perspectives on short-cycle study programmes : motives and evaluations
Aittola, Helena; Ursin, Jani (Routledge, 2019)We investigated how students in Finland perceive short-cycle higher education programmes. In line with the European trend, Finland has piloted short-cycle study programmes in order to attract adult students into higher ... -
Tunnustuksen sosiaalityö : integroiva kirjallisuuskatsaus tunnustusteoriaan sosiaalityön tutkimuksessa
Miettinen, Riikka (2022)Maisterintutkielmassa tarkastelen tunnustusteoriaa ja sen hyödyntämistä sosiaalityön tutkimuksessa. Tutkimuksen tarkoituksena on laajentaa ymmärrystä tunnustuksesta sosiaalityön kontekstissa. Tutkielman teoreettinen ... -
Kommenttipuheenvuoro kirjoitukseen "Suomalainen ja kiinalainen koulutusjärjestelmä PISA-tutkimuksessa menestymisen taustalla"
Sulkunen, Sari; Torppa, Minna (Niilo Mäki Säätiö, 2015)Suomen PISA-menestys on ollut suuri uutinen paitsi Suomessa myös Suomen ulkopuolella. Suomea vielä paremmin PISAssa ovat menestyneet Kiinan suuret kaupungit Shanghai ja Hongkong sekä Aasian maat Singapore, Korea ja Japani. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.