Fenomenografia ja variaatioteoria aikuiskasvatustieteen tutkimuksessa
Paloniemi, S., & Huusko, M. (2016). Fenomenografia ja variaatioteoria aikuiskasvatustieteen tutkimuksessa. Aikuiskasvatus, 36(2), 119-121. https://doi.org/10.33336/aik.88486
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusPäivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© 2016 Susanna Paloniemi, Mira Huusko
Julkaisija
KansanvalistusseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-6197Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26046650
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Läsnäolevaa ja sitoutunutta : osallistumisen hyöty ja mielekkyys etnologisessa tutkimuksessa
Steel, Tytti; Koskinen-Koivisto, Eerika (Ethnos ry, 2019) -
Finnish adult students’ perspectives on short-cycle study programmes : motives and evaluations
Aittola, Helena; Ursin, Jani (Routledge, 2019)We investigated how students in Finland perceive short-cycle higher education programmes. In line with the European trend, Finland has piloted short-cycle study programmes in order to attract adult students into higher ... -
Tunnustuksen sosiaalityö : integroiva kirjallisuuskatsaus tunnustusteoriaan sosiaalityön tutkimuksessa
Miettinen, Riikka (2022)Maisterintutkielmassa tarkastelen tunnustusteoriaa ja sen hyödyntämistä sosiaalityön tutkimuksessa. Tutkimuksen tarkoituksena on laajentaa ymmärrystä tunnustuksesta sosiaalityön kontekstissa. Tutkielman teoreettinen ... -
Avaimet osaamiseen ja tulevaisuuteen : selvitys maahanmuuttajataustaisten nuorten osaamisesta ja siihen liittyvistä taustatekijöistä PISA 2012 -tutkimuksessa
Harju-Luukkainen, Heidi; Nissinen, Kari; Sulkunen, Sari; Suni, Minna; Vettenranta, Jouni (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.