Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorSaksa, Tytti
dc.contributor.authorNiskakoski, Panu
dc.date.accessioned2020-01-07T10:15:18Z
dc.date.available2020-01-07T10:15:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67117
dc.description.abstractPelillistämisen implementointia erilaisiin sovelluksiin ja aktiviteetteihin on viimevuosina alettu hyödyntämään lisääntyvissä määrin. Tässä kirjallisuuskatsauksessa tutkitaan mitä pelillistäminen terminä tarkoittaa, analysoidaan pelien psykologisesti vaikuttavia tekijöitä sekä tarkastellaan, kuinka pelillistämisellä voidaan vaikuttaa ihmisten motivaatioon. Lopuksi tutkitaan, millä tavalla pelillistämistä sovelletaan nykypäivänä ja mitä tulisi ottaa huomioon tulevia tutkimuksia tehdessä.fi
dc.description.abstractThe implementation of gamification into different types of applications and activities has been popularized in recent years. This study will clarify what gamification means as a term, analyze psychological factors that are linked to games and inspect how gamification affects people’s motivation. Finally, the study examines how gamification is applied today and what kind of issues should be considered in future studies.en
dc.format.extent22
dc.language.isofi
dc.titlePelillistämisen vaikutus motivaatioon
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202001071060
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysopelillistäminen
dc.subject.ysomotivaatio
dc.subject.ysopelit


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot