"Me" : solidaarisuus, polarisaatio ja poteroituminen
Saresma, T. (2019, 18.12.2019). "Me" : solidaarisuus, polarisaatio ja poteroituminen. Politiikasta. https://politiikasta.fi/me-solidaarisuus-polarisaatio-ja-poteroituminen/
Published in
PolitiikastaAuthors
Date
2019Discipline
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingCopyright
© Kirjoittaja & Valtiotieteellinen yhdistys, 2019.
Publisher
Valtiotieteellinen yhdistysISSN Search the Publication Forum
2323-7090Keywords
Original source
https://politiikasta.fi/me-solidaarisuus-polarisaatio-ja-poteroituminen/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/33859886
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Affektiivisen polarisaation politiikkaa : ivan, pilkan ja vähättelyn affektit Convoy-mielenosoituksen kuvaajina
Huisman, Asko (2023)Tässä tutkimuksessa analysoitiin talvella 2022 järjestetyn Convoy-mielenosoituksen ympärillä käytyä yhteiskunnallista keskustelua affektiivisen polarisaation näkökulmasta. Vaikka mielenosoitus esitettiin mediassa vain ... -
Suuntana luottamus, tieto ja osallistuminen
Mäkinen, Katja; Salo, Miika (Valtiotieteellinen yhdistys, 2021) -
Tieteen sensurointiyritykset ja tutkijoiden itsesensuuri uhkaavat akateemista vapautta
Saresma, Tuija (Tieteellisten seurain valtuuskunta, 2023)Tunnen tukijoita, jotka ovat hylänneet herkullisen tutkimusaiheen, koska heitä on pelottanut, että he joutuisivat kiistanalaisen aiheen tutkimisen takia vihamielisten tahojen tikun nokkaan. Heitäkin enemmän tunnen tutkijoita, ... -
Elokapina-kohun muodostuminen journalismin ja Twitterin vuorovaikutteisessa julkisuudessa
Kaskela, Elias (2022)Tässä tutkielmassa tutkin Elokapina-ilmastoliikkeen 3. lokakuuta 2020 Helsingissä järjestämän mielenosoituksen herättämää julkista keskustelua. Poliisi keskeytti mielenosoituksen sumuttamalla mielenosoittajia kaasulla, ... -
Simultaneous Support for and Opposition to Brands : A Study on Brand Love and Hate - the Two Poles of Brand Polarisation
Tornberg, Jussi; Karjaluoto, Heikki; Niininen, Outi (Routledge, 2023)This chapter discusses the drivers of brand polarisation (i.e. simultaneously loving and hating a brand). Despite its relevance for brand managers and public relations executives, brand polarisation remains heavily ...