Tutkimuksen puute on uhka median moninaisuudelle
Mykkänen, M., & Manninen, V. (2019, 37). Tutkimuksen puute on uhka median moninaisuudelle. Tieteessä tapahtuu, (6), 3-8. https://journal.fi/tt/article/view/87226/46208
Published in
Tieteessä tapahtuuDate
2019Copyright
© Kirjoittajat & Tieteellisten seurain valtuuskunta, 2019
Suomalainen media näyttää pintapuolisesti varsin moninaiselta. Lehtiä, televisio- ja radiokanavia on vielä paljon, ja niitä seurataan laajalti. Tosiasiassa tiedoissamme moninaisuuden nykytilasta on vaarallisen suuria aukkoja.
Publisher
Tieteellisten seurain valtuuskuntaISSN Search the Publication Forum
0781-7916Keywords
Original source
https://journal.fi/tt/article/view/87226/46208Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/33551035
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Queer matters : the construction of the heteronormative discourse within EFL textbooks for secondary school learners in Finland
Kumpumäki, Iiris (2020)Tässä tutkimuksessa käsiteltiin heteronormatiivisuuden diskurssin rakentumista yläkoulun englannin kielen tekstikirjoissa Suomessa. Heteronormatiivisuus on laajalti vallitseva ideologia, jonka mukaan ainoastaan heteroseksuaalisuus ... -
Sähköisiltä aalloilta unen eheyttäville laineille : tutkimus suomalaisten yhdeksäsluokkalaisten nuorten elektronisen median käytöstä, nukkumisesta ja itsetunnosta sekä näiden välisistä yhteyksistä
Männikkö, Leena (2010)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin suomalaisten nuorten nukkumistottumuksia, univaikeuksia ja uneliaisuutta, elektronisen median käyttöä sekä yleistä ja akateemista itsetuntoa. Tarkoituksena oli selvittää elektronisen median ... -
Kilpailija vai kirittäjä? : case-tutkimus sosiaalisen median mahdollisuuksista osallistuvaan journalismiin alueellisissa sanomalehdissä
Salo, Aki (2015)Tämän pro gradu -työn tarkoituksena oli tarkastella miten alueelliset sanomalehdet hyödyntävät sosiaalista mediaa ja sen kautta lukijoitaan uutistyönsä tukena. Näkökulma oli koko toimitusorganisaatiossa, ei yksittäisissä ... -
Median rajamailla : grounded theory -tutkimus suomalaisesta vastamediasta
Järvinen, Otto (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa sosiaalitieteellinen teoria suomalaisesta Oikea media -vastamediajulkaisusta aineistolähtöistä grounded theory -metodologiaa käyttäen. Teorian muodostuksen lisäksi lähtökohtana ... -
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
Heinonen, Laura (2021)Digitaalisuuden ja teknologian kehityksen seurauksena sekä brändäys että markkinointi ovat murroksessa. Brändien strateginen johtaminen ja brändipääoman rakentaminen ovat kriittisiä tekijöitä liiketoiminnan menestyksen ...