dc.contributor.author | Meriläinen, Merja | |
dc.contributor.author | Piispanen, Maarika | |
dc.contributor.editor | Alaniska, Hanna | |
dc.contributor.editor | Keurulainen, Harri | |
dc.contributor.editor | Tauriainen, Tiia-Mariia | |
dc.date.accessioned | 2019-10-11T09:56:05Z | |
dc.date.available | 2019-10-11T09:56:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Meriläinen, M., & Piispanen, M. (2019). Autenttinen, yksilöllinen, verkostoiva ja ajasta ja paikasta riippumaton opintojakso - saavutettava mahdollisuus vai saavuttamaton mahdottomuus?. In H. Alaniska, H. Keurulainen, & T.-M. Tauriainen (Eds.), <i>Osaamisperustaisia käytäntöjä korkeakouluissa</i> (pp. 1-4). Oulun ammattikorkeakoulu. ePooki. <a href="http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019081424206" target="_blank">http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019081424206</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_33164630 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65819 | |
dc.description.abstract | Osaamisperustaisuus, autenttisuus, ubiikit oppimisen ympäristöt, geneeristen taitojen kehittyminen, into ja kyky oppia uutta sekä kehittää ja jakaa osaamista muuttuvissa ympäristöissä – tässä muutama esimerkki pyrkimyksistä, joita eri yliopistot painottavat opetussuunnitelmalinjauksissaan. Sanoista siis tekoihin – mutta miten? Opettajankouluttajina halusimme kääriä hihat ja luoda opintojaksoja, joissa pyrimme vastaamaan näihin vaatimuksiin. Tervetuloa kurkistamaan yhteen näistä, neljän opintopisteen Perusopetuksen toimintaympäristö ja koulun kehittäminen -opintojaksoomme. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language | fin | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Oulun ammattikorkeakoulu | |
dc.relation.ispartof | Osaamisperustaisia käytäntöjä korkeakouluissa | |
dc.relation.ispartofseries | ePooki | |
dc.relation.uri | http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019081424206 | |
dc.rights | CC BY-NC-ND 4.0 | |
dc.subject.other | osaamisperusteisuus | |
dc.title | Autenttinen, yksilöllinen, verkostoiva ja ajasta ja paikasta riippumaton opintojakso - saavutettava mahdollisuus vai saavuttamaton mahdottomuus? | |
dc.type | bookPart | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-201910114397 | |
dc.contributor.laitos | Kokkolan yliopistokeskus Chydenius | fi |
dc.contributor.laitos | Kokkola University Consortium Chydenius | en |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustieteiden yksikkö | fi |
dc.contributor.oppiaine | The Unit of Education | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/BookItem | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_3248 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 1-4 | |
dc.relation.issn | 1798-2022 | |
dc.relation.numberinseries | 58 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat 2019 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | luokanopettajat | |
dc.subject.yso | opettajat | |
dc.subject.yso | osaamisen kehittäminen | |
dc.subject.yso | opetussuunnitelmat | |
dc.subject.yso | osaaminen | |
dc.subject.yso | aikuiskoulutus | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p38391 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p8343 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p300 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.type.okm | D2 | |