Autenttinen, yksilöllinen, verkostoiva ja ajasta ja paikasta riippumaton opintojakso - saavutettava mahdollisuus vai saavuttamaton mahdottomuus?
Meriläinen, Merja; Piispanen, Maarika (2019). Autenttinen, yksilöllinen, verkostoiva ja ajasta ja paikasta riippumaton opintojakso - saavutettava mahdollisuus vai saavuttamaton mahdottomuus?. In Alaniska, Hanna; Keurulainen, Harri ; Tauriainen Tiia-Mariia (Eds.) Osaamisperustaisia käytäntöjä korkeakouluissa, ePooki. Oulu: Oulun ammattikorkeakoulu (58), 1-4. http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019081424206
Published in
ePookiDate
2019Copyright
© Kirjoittajat 2019
Osaamisperustaisuus, autenttisuus, ubiikit oppimisen ympäristöt, geneeristen taitojen kehittyminen, into ja kyky oppia uutta sekä kehittää ja jakaa osaamista muuttuvissa ympäristöissä – tässä muutama esimerkki pyrkimyksistä, joita eri yliopistot painottavat opetussuunnitelmalinjauksissaan. Sanoista siis tekoihin – mutta miten? Opettajankouluttajina halusimme kääriä hihat ja luoda opintojaksoja, joissa pyrimme vastaamaan näihin vaatimuksiin. Tervetuloa kurkistamaan yhteen näistä, neljän opintopisteen Perusopetuksen toimintaympäristö ja koulun kehittäminen -opintojaksoomme.
Publisher
Oulun ammattikorkeakouluIs part of publication
Osaamisperustaisia käytäntöjä korkeakouluissaISSN Search the Publication Forum
1798-2022Keywords
Original source
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019081424206Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/33164630