Ruotiminen : toimintamalli harjoitustehtävien läpikäyntiin
Koskinen, P., & Lämsä, J. (2019). Ruotiminen : toimintamalli harjoitustehtävien läpikäyntiin. Yliopistopedagogiikka, 26(2), 52-55. https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2019/06/14/ruotiminen/
Julkaistu sarjassa
YliopistopedagogiikkaPäivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat & Peda-forum, 2019
Julkaisija
Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forumISSN Hae Julkaisufoorumista
2242-8070
Alkuperäislähde
https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2019/06/14/ruotiminen/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/32685347
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Evaluation of a Chemistry Concept Inventory for general chemistry students at Finnish university
Kiviniemi, Tiina; Nuora, Piia (University of Oslo Library, 2020)A chemistry concept inventory (Chemical Concept Inventory 3.0/CCI 3.0), previously developed for use in Norwegian universities, was tested and evaluated for use in a Finnish university setting. The test, designed to evaluate ... -
Systeemisen toimintamallin avulla kohti vaikuttavaa lastensuojelua
Valén, Kati (2023)Tämän integratiivisen kirjallisuuskatsauksen tarkoitus oli tarkastella lastensuojelun systeemistä toimintamallia vaikuttavuuden näkökulmasta. Tutkielman tarkoituksena oli löytää systeemisen toimintamallin elementtejä, jotka ... -
Opettajan mahdollisuudet vaikuttaa oppilaan haasteelliseen käytökseen alakoulussa : vaihtoehtoja etsimässä
Kuisma, Anne (2014)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaaopettajien mahdollisuuksia vaikuttaa alakoulun oppilaan haasteelliseen käyttäytymiseen. Pyrkimyksenä oli myös selvittää opettajien näkemyksiä uusista, vaihtoehtoisista, ... -
ProKoulu-malli näkyy työrauhan kehittymisenä ja hyvinvointina Varkauden kouluissa
Karhu, Anne; Laitinen, Soile; Laukkanen, Eriikka; Loimusalo, Heikki; Malkki, Päivi; Malmberg, Suvi; Närhi, Vesa; Savolainen, Hannu; Savolainen, Pirjo; Selkomaa, Minna; Suomalainen, Anne; Taskinen, Katja (Niilo Mäki Instituutti, 2018)Varkauden kaupungin sivistystoimen ja Itä-Suomen yliopiston yhteistyö alkoi kolmiportaisen tuen verkostohankkeessa (ISKE). Hankkeen loputtua Varkaudessa oltiin halukkaita jatkamaan tutkimukseen perustuvan toimintamallin ... -
VOPA-toimintamalli opettajan vuorovaikutusosaamisen ja arvioinnin tukena
Pöysä, Sanni; Pakarinen, Eija; Kajamies, Anu; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Niilo Mäki Instituutti, 2021)Tässä artikkelissa kuvataan Opettajien arviointiosaaminen oppimisen, osallisuuden ja tuen toteutumisen edistäjänä (OPA)-hankkeen (2018–2021) yhteydessä kehitettyä Vuorovaikutus osana opettajan arviointiosaamista (VOPA) ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.